tahun baru woot :D



happy new year everyone :) wahh , pejam celik pejam celik , dah masuk tahun yg baru , and that mean aku pun dah naik form 4 this year , eeeuuu , tua bhaii :D eleh , lantak aku lah , aku punye age kan , busybody pulak :) okay lah meh lah kita recall balik , memory 2010 , aku rasa 2010 , banyak betul dugaan itu dan ini , but ada jugak la yang best nye .


1) PMR yoo :P
wahh , macam pelik je yang aku ni dah pernah amek exam pmr and dapat result , aku rasa dekat sekolah banyak betul main , kau pun same jugak kan ? :D hee .


2) banyak kali ponteng kelas :D
alah , biasa lah tu , macam lah kau tak pernah kan , but this year banyak gila ponteng , lagi lagi waktu kelas khb , dalam setahun boleh kot kira berapa kali je masuk , but mesti lah ajak kawan nak ponteng kan , CERA :D yahh , dia lah selalu aku ajak , thanks yaww rajin teman aku :) 


3) wa banyak gaduh lah ;)
haha , cehh , actually nak merasa feeling gaduh gaduh ni macam mane kan , asyik jadi perempuan yang baik je :P boleh lah , tade lah best mana , buat tension je , haih , menyusahkan hidup lah kawan :)


4) lepak sana sini :)
yahh , itu lah saya , setiap petang sure merayau merata rata , tah lah dah jadi habit , banyak orang kate melepak tuh tade faedah , but if aku melepak tuh ada faedah nye , dapat release tension lepas satu hari sekolah , otak pun berkembang tengok dunia luar macam mana , ni kau terperap je dalam rumah , haiya , tak bahagia hidup :D eh eh , but make sure lah kau tak buat benda yg tak senonoh time melepak ni , ni nanti semua benda nye kau nak try , tayah lah aku list kan benda tak elok tuh :)


okay lah , cukup lah banyak tuh aku bagi tau , now , kita story about 2011 , yahh , tahun baru , azam baru , attitude yang baru , semua lah nak berubah .


1) solat nak bagi penuh 
okay lah , saya ni seorang manusia yang biasa , always buat salah , so , try harder :) insyaallah .


2) study tuh biar betul sikit
yahhh , aku pemalas , malas nak bukak buku , ape tah lagi nak baca kan , malas nak tulis , malas nak pikir , semua lah MALAS , so , tahun ni , nak lah berubah sikit , dah dapat result pmr yang best , tak kan nak still dalam dunia yang sama , korang doa doa kan lah aku ni lebih rajin :D


3) try tak nak jadi pemalu --'
maybe korang tengok aku pot pet sana sini , dalam fb ke main lagi membebel kat orang , but if korang jumpa aku dekat luar , senyap sebijik macam orang bisu , haha :D hey , aku ada mulut okay ! just tak reti nak bukak je , lalala :P 


dah , aku tatau nak taip ape lagi , okay lah , sampai sini je , nanti aku post pasal first day sekolah :)

No comments:

Post a Comment