pertunangan di rumah flat :)

lalalalala :P eh eh kau yang sedang membaca blog ini , mai lah singgah bace post yang ini pulak , haha :D entry kali ini maen kawen kawen pulak nak tak ? tadela , joking je :P rileks laa brader , amek serius pulak kau eh :) aku nak cerita pasal mak cik , mak cik yang agak menggelikan usus perut aku ni :D

lepas zohor tadi (dua hari lepas) , mak aku ajak pergi tengak orang betunang dekat bukit beruntung , tahu kat mane ? tatau pegi tengok kat peta :) si awek ni hah , rumah dia tuh berbentuk flat yang tak berlift dan mempunyai 5 tingkat , tinggi kan ? kau tahu laa kan if dah tade lift kena guna ape ? TANGGA laa jawab nye --' memang kita orang semua bernasib "baik" , rumah dia atas sekali :) okay sebelum kita orang semua nak mendaki anak anak anak tangga , mak cik tuh semua nak berposing dulu , nah korang nak tengok tak dorang semua posing  ? :D

tengok laa makcik makcik ni , bab nak bergambar laju je kan
btw yg kanan skali tuh mak kesayangan :)

eceh cehhh , time ni korang gelak ke main lagi kan

korang tgk gambar dorang sume happy happy kan , after that , kite orang sume naek tangge ak selaku yang muda naek first laa dulu kan , ade satu macik ni siap bace doa macam macam , takut semput laa tuh , aku mampu tersenyum je tengok beliau , tak kan aku nak dukung dia pulak , mahu patah tulang aku ni hah --' dalam 5 minit lebih , sume orang dah ade kat atas , aku bangga wehh , bangga dia macam mendaki gunung everest :) aku pun tercungap cungap jugak laa , pastuh ada pulak satu pacik ni melawak , dia kata " hah , dah naik sume hidung kembang kuncup kembang kuncup " HAHA , sabar jela --' so , aku saran kan kepada bakal bakal tunang selepas ini , if rumah korang banyak tingkat , better buat la kat bawah , bukan apa , kesian aku tengok dekat orang orang tua , macam rupa apa dah :D  *eh , terlupa pulak nak snap gambar dorang yang tengah merah padam menahan letih naik tangga :)




No comments:

Post a Comment