lelaki macam ini paling aku menyampah

to boys : if kau betul betul berani baru baca post aku ni :D


eceh , title bukan main lagi , macam lah lelaki tak menyampah dengan perangai aku ni kan , haha , yahh , aku nak tulis pasal lelaki yang aku tak suka , kau tak suka ? suka hati aku lah , aku punya rasa , aku punya blog :)


1) lelaki yang buat peewwiitt peewwiitt 
hoih , nak aje aku tarik mulut kau panjang panjang , lagi lagi yang buat bunyi dekat tepi jalan tuh , hesh , menyirap je doe , kalau aku ni bukan perempuan , dah lama aku tomoi tomoi kau , haha :D if ikot aku punya psikologi , lelaki yang suka buat perangai macam ini , memang jenis yang tak boleh dipercayai , entah entah , berape puluh ratos lah dia fewitt kan ;)


2) lelaki yang tak abes abes mintak nombor telefon
ni lagi satu , perkara yang paling anti , haiya , tak tahu malu ke kau , kau ada henset sendiri , guna nombor sendiri dah lah , erhh , but yang cerdik sikit , dia bagi hint dulu , NAK NO IC BOLEH ? and entah ape ape lagi , haha , lapuk lah bhaii , aku kasi nombor bapak aku , nanti memang kau kena cukup cukup lah dengan dia , haha :D
p/s : eh , aku ni tak de lah jual mahal sangat sampai semua mintak no , aku tak kasi , based orang tuh lah macam mana , if aku tengok lelaki ni macam okay di buat kawan , insyaallah , aku kasi punya :) *nany keling , haha


3) poyo , bajet , macam dunia ni dia yang punya
hoiii , sedar sedar lah diri kau tuh , tak boleh ke down to earth sikit , ni semua benda kau nak show off , lagi lagi yang anak orang kaya tuh , ke main baju seluar semua nak ada brand , HAHA :D brader , setakat family hang punya harta tak payah lah berlagak sangat , buat malu saja , if duit kau sendiri , memang wa tabik spring sama lu :)


nahhh , itu yang aku paling tak suka , haha :D annoying gila kalau perangai kau jenis macam ini .

No comments:

Post a Comment