kawan ibarat ferrero rocher

holla once again :) nak tahu tak alkisah aku boleh ibarat kan kawan dengan ferrero rocher ? actually tadi aku saje belek belek majalah hantaran kakak aku , tibe tibe , nampak laa chocolate ni , orang macam aku yang miskin plus kuno ni kan --' nampak chocolate mahal mahal agak jakun laa jugak , hee :D wekkk , suka hati kau lah nak mengata aku apa ! and time tuh jugak aku rasa tersangat laa sayang nak makan , nak je simpan sampai mati , mahal wehh  , but tak makan lagi rugi kan , dah expired kene buang , lagi bengong kan saya --'

ehem ehem , kembali ke pangkal jalan :) so , because that aku ibarat kan kawan sama macam ferrero rocher :) talk about kawan and ibarat ni , aku rasa aku dah jumpa kawan yang betul betul mahal , i mean true friends laa :) kawan aku yang tak penting kan diri sendiri , tahu jaga hati kawan dia , susah senang sama sama , everything we do together ! dorang tuh ialah caca , cera , taca :D weh thanks sebab jadi kawan aku sampai sekarang ! how about you ? korang pun mesti ada kawan sejati kan :) if kau tade kawan tahu cari musuh aje , hidup kau tak kan happy laa kawan , caye la cakap wa :D 

yang pasal "tak makan lagi rugi kan , dah expired kene buang" , maksud aku , if kita terus simpan kawan yang tak reti hargai kawan yang lain , lama lama nanti dia yang tinggal kan kita , kau paham tak ? aku nak explain pun aku dah pening kepala , yang otak dia pandai imagine jauh jauh mesti paham maksud aku --' sorry ya yang tak berape nak paham :) kawan yang jenis macam ini aku pun ade :) actually rase menyesal kawan dengan dia tu ada la sikit , but nak buat macam mana , dah jadi asam garam hidup berkawan :) weh kawan kawan di luar sana , aku harap korang kawan biar lah ikhlas , jangan selalu tahu nak makan kawan ! dosa tahu tak :) 

wahhh , macam panjang je aku membebel , kesian korang :D sampai tertido baca aku punya post yang meleret ni kan ? sorry laa yehh , aku just tulis apa yang aku pernah rasa , eh , sebelom aku stop menaip ni kan , cuci lah mate anda dengan ini :)

sedap kan weh ? if kau kate tak sedap , aku sepak kau nanti :)
ini dia kawan bantal busuk saya , cera , taca , caca:)
saya sayang mereka sampai bile bile <3

lots of love
NANY



2 comments: