Peperiksaan Menyusahkan Rakyat (PMR)

holla :) haha , title macam nak mintak kaki je kan ? haha , actually nak tulis PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH , tertulis lain pulak --" haha , weh aku nervous laa , result nak keluar seminggu lagi , 23.12.2010 , kau nampak kan tarikh dia ? :D kau ade apa apa ubat tak nak buat aku tenang sikit , dah lah jawab exam pun main main , buku tak bace , busy merayap dengan kawan sane sini --' aku nak menyesal ? tak de guna dah nak menyesal sekarang kan , haha :D eh eh , kau punye target berapa ? aku of course laa nak 8A's , haha :D perasan lagi , jawab pun main hentam je , aku doakan kau dapat result yang terbaik :) mak aku dia bersemangat gila , nak bagi hadiah laa kalau dapat 8A , haiya , mak , mak cakap macam tuh lagi nani takut , tapi nani tak janji laa nani boleh bagi apa yang mak harapkan sangat :( korang punye parents macam mane pulak ? hee :D mesti nak kasi macam macam kan , okay , stop here ! nanti korang sharing laa korang punya result okay , sharing is caring :) apa apa pun yang kita semua terime result nanti , just terime dengan hati yg terbuka luas luas , jangan laa nak menangis sampai sanggup bunuh diri semua macam yg keluar dekat surat khabar lama tuh , just enjoy , cehh , nak bersyarah dekat orang pulak aku nie --' haha , bye bye :D
lots of love
NANY

No comments:

Post a Comment