mari memasak bersama CHEF nany :D

hello peeps :) seram kan tengok title dekat atas ? chef laa sangat , btw chef nany tak sedap laa , CHEF WAN baru match kan ? :D apa laa yang korang fikir kan , komfem ade yg engat aku masak air , masak megi , yg simple simple tuh , hello , nany tak main laa masak macam tuh ! haha :D kecoh kan minah ni ? :) okay laa , nak tahu tak apa yang aku masak ? tanak tau sudah , nak bagi tau jugak , kau tanak dengar , aku piat piat telinga hang --'


actually kan aku masak CREAM PUFF :D sedap weh ! pecaye laa cakap wa , wa tak tipu lu brader ! haha , but nak sediakan bende alah ni memang laa leceh sikit , nak kene sukat betul betul , terlebih letak , alamat nye jadi batu laa kuih tuh :) idea nak masak ni time saje saje bukak google , dah bosan gila , nak layan facebook dah tade mood --" tiba tiba , saya ternampak satu makhluk yang amat menyelerakan , wow ! terpaku melihat dirinya :D dah boring boring nie , perot pon asyik nak makan je la kan :D apa lagi terus print laa resepi tuh , suruh mak beli bahan bahan dia , simple je barang dia , sorry mak menyusahkan mak , nany malas nak keluar rumah :) okay  setakat ni je aku mampu membebel :) tunggu untuk bebelan seterusnya , bye bye :D EH EH ! wait , aku nak tunjuk kat korang photo photo yg sempat aku snap time buat kuih tadi :)


taddaaa ! comel tak ? haha , ini time belum tarok cream dia lagi
ini dia punya roti yg belom masak , susah doe nak buat bagi bulat --"
yeah ! nie laa cream dia , sweet :)
finally , ni laa rupa dah satu kan cream dekat roti tuh :)


dah tgk kan gamba nye , sedap , rajin rajin korang laa pulak try buat , bye bye :)


lots of love
NANY







4 comments:

  1. hahahahahhaha!!!
    yeah!!!
    bole than..
    =p

    ReplyDelete
  2. Wuuooooo. Sedap ini makanan. Bape jual? 3 singget? Hahaha.

    ReplyDelete
  3. haha , tak terfikir pon nak jual , bole jugak , 3 singget , mahal noe , 1 seposen , oke ? :D

    ReplyDelete