perkara TAK INGIN ada boyfriend

holla readers :) hoho , bukan TAK INGIN , but just mengelak daripada ada :) ape yg aku buat mesti ade sebab kan , bace dulu :) eh eh , wait ! kau mengantuk ke bace benda merapu yg aku tulis ni ? aku suggest kan kau hempuk lappy kau , sure tak ngantuk dah :D okay laa , aku continue nanti merepek jauh jauh lagi orang menyampah nak bace >.< haha , hal yang buat aku avoid dengan perkara ni :

 saya masih bersekolah :)
 kau nampak kan ? SEKOLAH ? sekolah untuk apa , belajar ! ada tak dia suruh couple , tak kan ? so , ini point yg paling penting aku tak nak ada boyfriend , kumpul dulu ilmu tinggi tinggi kalah gunung yg ada dekat malaysia ni , tunjuk dekat parents yg aku ni anak yg boleh dibanggakan , but tipu laa kalau aku kate aku tak pernah couple time sekolah , aku pun manusia biasa yg mempunyai hati dan perasaan , aku pun nak menggatal jugak , hee :D but aku ni seorang yg tak reti nak handle dua perkara dalam satu mase , LOVE and STUDY ,  mane yg lagi penting , for me , study laa , cinta itu boleh datang bila bila masa je , eh , but yg tengah couple sekarang ni , jangan laa terase dgn ayat aku ni , ini hanya sekadar untuk diri aku dan for yg sependapat dengan aku , if kau rase couple tidak menyusahkan kau dan kau boleh handle dua dua , go on jela ! aku sokong :D

lots of love, 
NANY

No comments:

Post a Comment